Nie kupuj. Napraw!

Pandemia poddała rewizji nasz dotychczasowy styl życia. Bo jak żyliśmy dotychczas? Szybko, butnie, samowystarczalnie, egoistycznie i w dużym skupieniu na tym co materialne. Miłość zamieniliśmy na seksualność, duchowość na doznanie i kolekcjonowanie wrażeń.

Świat po pandemii będzie inny. Jaki i kiedy? Szukasz odpowiedzi na takie pytania? Nie wiesz jak przygotować się do tego nowego świata?

Czy dotychczasowe strategie sprzedaży będą równie skuteczne jak przed pandemią? Co się zmieni w zakresie sprzedaży?

Już teraz na szybko, zmieniasz kanały dotarcia do klientów. Przechodzisz do biznesu on line. Ale czy to wystarczy?

Czy wiesz jak dotrzeć do klientów i jak z nimi rozmawiać?  Jakie są ich „ścieżki decyzji”? Jaka jest hierarchia potrzeb? Jaki jest potencjał zakupowy?

Wiesz jedno, że Twoja dotychczasowa strategia sprzedaży nie zadziała z taką samą skutecznością.

Chcesz dopasować strategię sprzedaży do świata w czasie pandemii i przygotować swój biznes do świata po pandemii.

Chcesz na nowo zdefiniować procesy sprzedaży, przeorganizować zespoły, modele biznesowe.

„Nie kupuj. Napraw.” – nowe hasło reklamowe, które jest symbolem przełomu w ekonomii. Zwiastuje ono koniec epoki trwającej blisko 100 lat. Epoki nacisku na konsumentów : kupuj. Więcej. Szybciej. Ery społeczeństwa przemysłowego opartego na usługach  i konsumpcji. Ery gdzie wartością stało się mieć, pokazać, błyszczeć. Ery wizerunku.

Transformacja jakiej poddawany jest świat wcale nie musi oznaczać upadku Twojego biznesu.

 

 

 

Ten wpis został opublikowany w kategorii sprzedaż i oznaczony tagami , , , , , , . Dodaj zakładkę do bezpośredniego odnośnika.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *